dissabte, 15 d’octubre de 2011

DAVID LYNCH Y SUS AMIGOS - TIEMPOS DE INFANTE DE MERI GIL

Despertant del meu llarg letargia m'he posat a treballar dia i nit sense descans i per fi tinc el gust d'anunciar que vaig a publicar un nou cómic. ¡Es tracta d'un cómic totalment fresc, original i inèdit! Es diu ... DAVID LYNCH Y SUS AMIGOS (només en castallà, de moment) i és d'Albert Carreras, en la majoria d'idees enginyoses, i una servidora, Meri Gil, en el dibuix i en les idees no tan enginyoses.

Veieu què fàcil resulta mentir a Internet?

En realitat l'única cosa certa de l'enunciat de dalt és que els autors som l'Albert i jo.

David Lynch y sus amigos és un antic projecte que fa més de tres anys que es passeja per les editorials sense arribar a res. He decidit que, com que igualment no em faré milionària amb això i tinc altres projectes en marxa, abans que em caduqui al calaix el penjo gratis. Que sigui una cosa que porto temps intentant colar en algun lloc no vol dir que sigui dolent; són tires humorístiques i espero que us agradi.

Us deixo el material necessari i les instruccions per fer-vos el vostre propi volum. Us el podeu quedar per a vosaltres o, si us ha agradat, regalar-lo a un amic. ¡I tot GRATIS!*1

INSTRUCCIÓNS

1. Més avall podràs copiar totes les pàgines que necessites, en l'apartat de MATERIAL. Així que el primer pas és imprimir-ho tot. Et recomano que les tapes les facis en cartolina (o un paper gruixut) perquè et quedi millor el llibre, molt més consistent i guapo per uns pocs cèntims més. Les altres pàgines en paper normal, foli.



2. Retalla-les.

3. Fes els forats el més precisos que puguis perquè no et quedin les pàgines desiguals. Si pots demana al de les fotocòpies que t'ho facin, normalment no ho cobren o cobren molt poc per aquest servei i et quedarà genial.


4. Lliga les pàgines. Aquí tens tres opcions:

L'opció difícil: segueix les instruccions per a una enquadernació casolana però artesanal i currada.Aquí trobaràs un vídeo amb els passos a seguir. Quedarà genial però s'ha de ser una mica manetes.

L'opció personalitzada: amb un fil, una cinta o alguna cosa semblant que t'agradi. Queda molt bé, el podràs personalitzar més però requereix tenir una mica de traça en aquestes coses.Mira això o esto.

L'opció senzilla: Posa-li un parell de reblons d'aquests, o aros d'aquestso ho deixes a la copisteria que t'hoencuadernin i punt.

I llest!

.....................

MATERIAL

Imprimeix directament les pàgines a la copisteria si és d'aquelles que tenen ordinadors perquè ho facis tu mateix, o grava aquest material en un pendrive i porta-perquè ho imprimeixin.

Les Tapes

Recorda que si imprimeixes les tapes en cartolina ia tot color et queda molt millor que en paper i grisos.



Les Pàgines



















ATENCIÓ: Us agrairia molt que aquesta vegada els que penseu fer el llibre deixéssiu un missatge encara que sigui anònim que posi alguna cosa, per exemple "m'he fet el llibre". No és per res en concret només que m'agradaria saber quants hi ha corrent pel món. Només això, moltes gràcies.

El Resultat!









He reciclat una bossa de paper per fer el paquet. No tinc paper de regal i el vull regalar aviat així que he improvisat això;








…………………………………

* 1. És un llibre totalment gratis, clar que el cost de les fotocòpies i el material el pagueu vosaltres però a mi m'ha sortit tot per menys de 3 €. He fet dos per només 6 € i els he regalat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada